Laatste nieuws! - Reisverslag uit Guiyang, China van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu Laatste nieuws! - Reisverslag uit Guiyang, China van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu

Laatste nieuws!

Door: marjonvanblooijs

Blijf op de hoogte en volg Marjon

18 Juli 2012 | China, Guiyang

Lieve dames en heren.
Bij deze even een paar laatste meldingen voordat we weer naar huis gaan:
Hier in China hebben we GEEN facebook, helaas.
Daarbij, heb ik wegens beetje verkeerde berekeningen heb ik mijn vlucht een dag moeten vervroegen omdat mijn visum eerder is afgelopen dan verwacht. Ik kom dus 24 juli rond 18.00u aan op schiphol.
Ceciel had haar vlucht niet kunnen verzetten en kan dus een extra dagje China genieten. Zij komt 25 juli rond 18.00u aan.
Dan nog een paar gebeurtenissen vertellen dan maar want jaja we maken wat mee hoor!
Vanaf Yangshuo gingen we met de bus naar Guilin. In Guilin vroegen we waar het treinstation was. Het engels is hier nog niet zo goed dus stonden we daar met onze backpackies op de rug uit te beelden hoe een trein doet (maak hier je eigen voorstelling maar van). 'ooh Train station!' was daarop zijn antwoord.. jaaa dat hadden we inderdaad al lang gezegd!
De 13 uur lange treinreis was niet echt een pretje en aangezien het niet stond aangegeven op welk station we waren,reden we Guiyang nog bijna voorbij.
Bij Selma kunnen we gezellig met de kindjes spelen en ze heerlijk vertroetelen. Morgen gaan Ceciel en ik 2 uurtjes engelse lesgeven op een school (en ja aangezien ze hier helemaaaaaaal geen engels kunnen, is ons engels goed genoeg om deze kinderen iets te kunnen leren).
Tot in Nederland dan maar weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjon

Actief sinds 09 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1527
Totaal aantal bezoekers 22624

Voorgaande reizen:

19 Januari 2012 - 25 Juli 2012

Marjon trekt de weide wereld in

Landen bezocht: