Reisje rond Oeganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu Reisje rond Oeganda - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu

Reisje rond Oeganda

Door: marjonvanblooijs

Blijf op de hoogte en volg Marjon

11 April 2012 | Oeganda, Kampala

Het is al weer een tijdje geleden maar ik zal weer even wat van mijn avonturen vertellen ;)
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Kiwangala heb ik nu gedag gezegt en in Masaka ben ik even een berg hollanders en belgen tegengekomen, geweldig om weer tussen de droge humor en het sarcasme te zitten voor even.
Met pasen ben ik met Sarah meegegaan naar haar familie. Haar ken ik uit Backpackers hotel. Bij die familie was het vooral een groot vreetfestijn met matoke, versgeslagde kalkoen en geit en rijst. Heb ook een traditionele jurk aangeprobeerd maar dat was het toch niet helemaal.
Heb in het hotel ook even een paar mensen bijelkaar gesprokkeld om mijn laatste weken mee door te brengen en door Oeganda te reizen van oost naar west van zuid naar centraal. Sesse eilanden wil ik heel graag zien maar vrees dat ik dat niet meer haal. Mooie reden om terug te moeten (CECIEL!!)
Vanavond gaan we misschien naar het Casino (gratis drank) en gister hebben ik en een amerikaan heerlijk ethiopisch gegeten voor slechts 3 euro HOPPAAA
Het regenseizoen is nu echt begonnen en dat is de enige reden waarom ik blij ben om uit Oeganda te gaan over ongeveer 3 weken. Wat een prachtland en volk is het hier.
Heb nu trouwens officieel leren motorrijden in een lutele 2 uurtjes. Op de foto's is de angst in mijn ogen te zien maarrrr het is allemaal zonder slag of stoten verlopen. (talent)
nu zit er iemand anders te drammen om even op de laptop te mogen dus ik sluit maar weer af.
De groeten uit de Rimboe.

• 11 April 2012 - 18:34

Evy:

Haha bij het lezen over een casino en een Amerikaan denk ik aan Joran van der Sloot. Logisch. Geniet van je laatste weken.

• 11 April 2012 - 20:51

Valerie:

Dit glaasje champagne drink ik op jou :-D

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 April 2012 - 05:05

Hallo Marjon, :

bedankt voor je verhaaltjes. Eergisteren was ook Masaka te zien in het NOS nieuws, Er schijnt daar een hollandse bakker te zijn die vreselijk populair aan het worden is. Ben je die ook tegengekomen ? Hier alles nog hetzelfde, Groet van oma en opa

• 22 April 2012 - 08:52

Cecieel:

Lieve marjon lees je bericht op facebook of mail! x