Indonesiië: Check - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu Indonesiië: Check - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu

Indonesiië: Check

Door: marjonvanblooijs

Blijf op de hoogte en volg Marjon

23 Juni 2012 | Hong Kong, Hong Kong

'Ga nooit met vreemde mannen mee' zeggen ze altijd, maar die vreemde mannen weten je anders wel naar de mooiste plekken op de wereld te brengen!
Naar de waterval vlak bij Bandung,
naar de Green Canyon in Pangandaran. En vooral naar veel mooie strandjes hebben Dipa en Joe Zip mij gebracht. Heerlijk achterop de motor die overal tussendoor, overheen en als het even tegenzit, ook onderdoor kan.
Lekker met de voetjes in het zand aan de Gado Gado (Superlekker Indonesisch gerecht) met een live band op de achtergrond.
Nog nooit heb ik zo'n verdraaide versie van het liedje 'Rehab' van Amy Winehouse gehoord, maar het klonk niet verkeerd. Ook heeft de zanger een liedje speciaal voor mij gezongen hahahahaaa.
De laatste dagen Indonesië heb ik doorgebracht in Jakarkta. In een klerenkast van een hotelkamer geslapen met meer mug dan mens, maar als je tot laat genoeg met Merijn aan de chocolade martini en gin tonic zit, merk je daar weinig van.
Als afsluiter nog even de dag doorgebracht nu in een kast van een huis. Helemaal NIKS gedaan. Is soms ook wel eens fijn.
Nu zit ik op vliegveld Hong Kong te wachten tot Ceciel eindelijk komt.
Gaan we samen Hong Kong en China op z'n kop zetten, heb er zin in!

• 25 Juni 2012 - 16:39

Valerie:

Hoi lieve schat! Ik moet nog 9 daagjes werken en dan zit mn stage in la France er ook weer op. Ben vanaf 16 juli savonds weer in Eindje te vinden.. jij een weekje later ofzo toch?

Geniet nog even van je avonturen in ching pong wong bidang land :D

xxxxxxxxxx