We kwamen, we zagen en we overwonnen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu We kwamen, we zagen en we overwonnen - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjon Blooijs - WaarBenJij.nu

We kwamen, we zagen en we overwonnen

Door: marjonvanblooijs

Blijf op de hoogte en volg Marjon

03 Juli 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Pfff net aangekomen na een vermoeiend dagje Macau. We hebben ondertussen al weer veel avonturen beleefd en vooral overleefd.
Zo hebben we:
Een Typhoon, big budha, 4 meter tijgerhaai, art museum, enorm casino, de lokale bewoners, hoogste toren, kabelbaan, vleermuizen expositie, 13 verdiepingen hoog foto expositie, vissenkoppensoep, varkenspoten, smaakloze noodles, een klooster en veel jelly overwonnen.
Dit zal wel ons laaste verslag zijn vanuit Hong Kong. 5 juli beginnen we aan een nieuwe uitdaging: CHINA!

• 03 Juli 2012 - 19:04

Papa:

hoi Marjon, saai zal het niet zijn. We worden natuurlijk allemaal jaloers op de vissenkoppensoep en de vleermuizenexpo en het tijgerhaaitje. Natuurlijk wel jammer dat je het mooie carillon van het postkantoor in Macau niet hebt gezien :-)
    Veel plezier verder.
    Papa

• 03 Juli 2012 - 22:14

Opa En Oma:

Bedankt voor je laatste verhaal uit Hongkong.En dus nu nog een klein stukje ChinaEn precies over drie weken weer naar HUIS. Spannend hoor. Wij gaan ook verhuizen. Van de vierde naar de zevende verdieping. Maar wel in een andere flat. Enfin, kom ons maar gauw opzoeken, als je er tenminste de tijd voor kunt vinden. Nog een leuke tijd toegewenst. Liefs, opa en oma

• 04 Juli 2012 - 15:25

Jie Favorie Valerie:

Halllloooew mopsie.

Hele prestatie dat je nog leeft, maar ik heb je laten beloven dat je helemaal heel terug zou komen dus je hebt geen keus natuurlijk hahaha. Ik moet nog 2,5 dag werken en dan zit mijn stage in la France er ein-de-lijk op, ben dat gewerk helemaal beu haha! Heb echt 21497 verhalen kan echt niet wachten om ze met je te delen.

A bientôt ma chérie!

Je t'embrasse,